#9 Recenzie : Dumnezeul din tine, Carmina Harr 🌌👼

• Autor: Carmina Harr
  • Pagini: 400
  • Editura:  WWW.CORESI.NET

Varianta în română a cărții o găsiți doar AICI

O puteți citi online AICI.

Cu certitudine, pot afirma că scrisul îți poate schimba viața. Este una din terapiile pe care le-am practicat și a avut rezultate foarte bune.

Așa am început să scriu cartea. În prima fază, din impuls. După aceea, mi-am dat seama ce mult mă ajută faptul că scriu tot ceea ce simt în sufletul meu. Minunea oferită prin intermediul scrisului este că îți vin și răspunsurile la toate întrebările tale. Cele la care numai inima ta poate răspunde. Odată ce găsești răspunsuri la tot ceea ce nu credeai vreodată că poți găsi soluții, ești absolut vindecat. Sunt de părere că doar o persoană complet vindecată poate ajuta și pe ceilalți. Restul sunt povești. Mesajul cărții este, practic, dincolo de cuvinte. Dacă îți permiți să te deschizi, Dumnezeul din tine scrie cu mana ta tot ceea ce nu credea mintea ta vreodată.

Câteva cuvinte despre mine. Ca urmare a transformării mele interioare, am devenit ceea ce sunt în momentul prezent. Care sunt trăsăturile mele fundamentale care mă definesc?

Sunt o femeie hotărâtă, foarte activă. Savurez experiențele pline de acțiune. Întotdeauna știu ce-mi doresc și unde vreau să ajung. Acționez pentru ce vreau. Sunt o femeie expansivă, plină de viață. Atrag oamenii din jurul meu prin inteligență și rafinamentul de care dau dovadă. Sunt atrasă de persoanele puternice cu o inteligență sclipitoare. Am aspirații spirituale și am calitatea spontană de a-i conduce și pe cei din jurul meu pe calea regăsirii de sine.

Carmina Harr

Auzisem de această carte. Auzisem de autoare. Dar era varianta în engleză și nu prea se găsea pe la noi, cel puțin nu am găsit-o eu. Și uite că zilele astea am văzut titlul Dumnezeul din tine care se potrivea de minune cu Your inner God, am știut că este aceeași carte. Am accesat pagina și mi-am început lectura digitală. Un capitol, al doilea, al treilea, chiar și al patrulea, le-am citit mai repede decât citesc de obicei, m-au absorbit – de asta am și scris recenzia, așa, spontan -, dar după aceea s-a tăiat firul. Atâtea capitole au fost oferite gratuit.

pitoleLa început, nu am știut exact ce voi descoperi – „dezvoltare personală” – era un subiect nou pentru mine 😲, dar am început, am început prin „a face cunoștință” cu autoarea, Carmina, și am continuat prin a afla secrete ale vieții dumneaei și chiar întreaga viață comprimată în câteva capitole. Am aflat cum a început totul, care a fost punctul declanșator și cum a continuat această schimbare. Am găsit chiar și răspunsuri la unele întrebările care mă frământau înainte de citirea acestei cărți (chiar și din primele patru capitole), răspunsuri pe care nu le descoperi în carte, scrise alb pe negru, ci în tine, cartea fiind doar o lumină 💡 pe acel drum întunecat, un ghid spre acel „tine”.

Chiar nu mă așteptam, dar această carte reușește, totuși, să îmbine, destul de interesant, aceste evenimente și sfaturi personale, cu literatura, transformând-o (cartea) într-o poveste. Nu o poveste de dragoste, nici o distopie, ci o poveste (o perspectivă personală) a unei femei care simte că a reușit, că a atins succesul.

Mai sus am vorbit despre primele patru capitole, deci mai este mult de vorbit (până la capitolul 30), dar vă las pe voi să citiți și restul cărții, pentru că, probabil, pentru fiecare, mesajul este diferit, de aceea nici nu am oferit un rating.

Citiți-o! Vedeți dacă vă veți descoperi Dumnezeul din voi. 👌

Varianta în română a cărții o găsiți doar AICI.

christmas-garland-clip-art-ez5vttzi

4 gânduri despre “#9 Recenzie : Dumnezeul din tine, Carmina Harr 🌌👼

1. Hm, mie nu prea imi plac cartile de dezvoltare personala tocmai pentru ca incearca sa extrapoleze o reteta potrivita pentru un individ tuturor celorlalti. Cred ca daca vrei sa iti spui povestea, chiar si prin intermediul unei carti, poti sa o spui si atat. Si da, faptul ca tu ai reusit inseamna ca si altii ar putea, dar sa pretinzi ca le poti spune cum sau ca ii poti ajuta sa afle cum fara sa fi specialist (psiholog de cele mai multe ori, dar si economist daca e vorba de cei care nu se descurca sa isi planifice bugetul sau nutritionist daca e vorba de cei care au probleme de greutate) inseamna, de cele mai multe ori, sa ii arunci pe oameni intr-o incercare disperata din care vor iesi doar simtindu-se vinovati ca ei nu reusesc ceva ce altii au reusit cand de fapt ei aplica o reteta complet nepotrivita pentru ei.
    Binenteles, asta este doar opinia mea si mie imi plac retetele testate si dovedite din punct de vedere stiintific si tratamentele aplicate de profesionisti. Cred ca o carte iti poate schimba viata si felul in care vezi lumea dar mi se pare gresit ca autorul ei sa afirme asta si sa o promoveze ca atare.

Apreciază

2. Putin de pe acolo ,putin de aici se aduna ….cam aceasta este perspectiva mea despre toate cartile de dezvoltare personala ……..sau voi vreti ceva gen 2+2=4 …..pentru ca nu o sa gasiti 😀

Apreciază