Recenzie: De vorbă cu Emma

• Autor: Vitali Cipileaga
  • Pagini: 183
  • Editura: Bestseller
  • Apariție: Ediția aIIa, 2016
  • Raiting: 5/5

Descriere

Cine am fi noi fără dragoste? Cum ar fi dragostea fără noi? Într-o lume a iubirii și a poveștilor de viață, Emma, femeia rebelă și inocentă în același timp, caută răspunsuri la propriile întrebări. O ajută să le găsească Greg, bărbatul creator și omul ei de încredere, alături de care trăiește bucurii și dezamăgiri, redate în dialoguri și reflecții.

Lângă el, ea e caldă ca o ploaie de vară sau rece ca un sloi de gheață. Conflictul pe muchie generează trăirile femeii – ale Emmei, și, implicit, ipostazele în care ea ripostează sau încheie armistiții. Cu siguranță însă, nu există o altă cale de mijloc decât dragostea.

– Mă iubești?

– Mai mult decât vreodată.

– Și totuși pleci.

– Da! Pentru că mă lași să fac asta…

Citind „De vorbă cu Emma”, trăiești împreună cu personajul propria ta poveste de viață. Emma te provoacă să găsești calea spre sufletul tău și te cheamă într-o lume în care liniștea, nebunia și iubirea adevărată sunt un tot întreg. Fie că ești femeie și o înțelegi, fie că ești bărbat și cauți calea spre inima ei, ai nevoie de răspunsuri. Le găsești în dialoguri și printre rândurile scrise de el sau trăite de ea.

Am tânjit ceva după cartea asta, chiar destul. Prima dată am văzut o poză pe instagram cu una dintre foile ei atipice și aveam impresia că e doar o poză cu mesaj și nimic altceva, dar apoi am mai văzut poze, cu alte pagini, la fel de „Emmastyle” așa că am căutat și am găsit că, de fapt, e o carte plină cu așa ceva. Și ce mi-am zis? Că trebuie să mi-o cumpăr. Însă, când am căutat-o pe elefant.ro nu am găsit-o în stoc și tot așa vreo 2 săptămâni. Când, în sfârșit, am găsit-o nici nu am mai stat pe gânduri, am dat comandă și am așteptat cuminte acasă cele două zile, până să-mi livreze cartea mult dorită.

Emma poți fi chiar tu, cu experiențele și poveștile tale de dragoste. Empatizând cu ea tacit, vei ajunge să o lași să poarte și să consume câteva dintre zbuciumările tale. La finalul acestei cărți, vei îmbrățișa mai mult împăcarea cu tine însăți, te vei simți mai senină, mai pregătită să accepți, să înțelegi și să iubești. Vei fi gata să începi un nou capitol gata să începi un nou capitol în viața ta. Pentru că temerile, trăirile și visurile Emmei sunt și ale tale. Iar dacă Emma le depășește, le vei depăși și tu.

Ia-ți o cafea fierbinte, retrage-te în colțul tău de lume, lasă un oraș pustiu în spate, deschide cartea și stai de vorbă cu tine.

Cartea asta e exact ce îți trebuie când te simți prea singur. E exact acea urmă de lumină ce-ți mângâie fața. E acea sclipire din ochii tăi. E tot ceea ce vrei.

„Nu te gândi când va fi ultima zi, ci doar trăiește fiecare zi ca și cum ar fi ultima. La maxim, din plin.”