Reminds me TAG 💭

Mă gândeam zilele acestea la ce aș putea să mai postez. Ideile m-au lăsat baltă, sau poate că nu, deoarece în timp ce îmi storceam creierul în căutarea unui articol care să fie măcar bun, nu ca restul, mi-a fugit gândul la cărți, la ce amintiri sunt provocate să iasă din adâncul inconsțientului atunci când citesc o carte sau vorbesc despre o carte sau, de fapt, atunci când mă gândesc la o carte. Și ca să nu fie un articol căzut din cer, m-am hotărât să îl transform într-un TAG, mai exact Reminds me TAG (nu am nici cea mai vagă idee dacă deja există un astfel de TAG, dar nu-i bai, facem noi) 😲.

Regulile TAG-ului :

  • Amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.
  • Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
  • Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
  • *Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația; pot rămâne și aceleași).
  • Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 blogguri (provoacă mai departe).

P.S. : prin „amintire” mă refer la acel lucru de care se presupune că îți amintește o carte.

P.P.S. : Folosiți imaginea de mai sus când postați tag-ul. 😉

Ca să nu rămâneți în ceață (dacă este cazul) voi începe eu acest TAG.

 

1. O carte care îți amintește de copilărie. 

Cred că majoritatea cărților pentru copii îmi amintesc de copilărie, dar cu siguranță Amintiri din copilărie m-a marcat cel mai mult în acest sens, ca pe multe alte persoane, de altfel. 👶

 

2. O carte care îți amintește de școală.

Creșterea inteligenței lui Charlie din Flori pentru Algernon, îmi amintește de fiecare dată de școală, în ciuda faptului că, totuși, cartea chiar îmi place. 👿

 

3. O carte care îți amintește de mâncare.

Chiar dacă am citit cartea și știu că nu prea are treabă cu asta, de fiecare dată când aud de Jocurile foamei, îmi amintesc de mâncare. 👌

 

4. O carte care îți amintește de vacanță.

Nu am citit-o, dar atunci când văd coperta cărții Marea călătorie a lui Amy și Roger îmi amintesc de vacanță, mai ales de cea de vară și de călătoriile spre mare. 🚗

 

5.  O carte care îți amintește de o carte.

De fiecare dată când mă gândesc la Cerul e pretutindeni, îmi amintesc de La răscruce de vânturi (pentru că se vorbește despre ea, pentru cei care nu au citit), pe care am și comandat-o și a apărut și în To read list 2016. 📖

 

6. O carte care îți amintește de sărbători.

Titlul unei cărți din To read list 2016, Sora, îmi amintește de fiecare dată de familie, deci de sărbători, din acest motiv am și adăugat-o în Ce să citim în perioada Crăciunului. ✌

 

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)

Chiar dacă recent am terminat o carte despre China nu are același efect ca atunci când aud despre Memoriile unei gheișe, care îmi amintește instant de Japonia, chiar dacă nu am citit-o. 🇯🇵

 

8. O carte care îți amintește să iubești.

Căutând-o pe Alaska demonstrează încă o dată că trebuie să te bucuri de ceva atât timp cât ai acel ceva, ceea ce îmi amintește să iubesc.💖

 

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.

Oscar și Tanti Roz. De fiecare dată când mă gândesc la această carte îmi amintesc de toate învățăturile pe care le-am deprins din ea și de cum nu prea le aplic în propria viață. 😱

 

10. O carte care îți amintește de tine.

Mă regăsesc în destul de multe personaje din volumul 1 al seriei Divergent, ceea ce face ca atunci când mă gândesc la aceată carte șă îmi amintesc de mine.

 

Fiind primul articol de acest gen, vă provoc mai departe pe toți cei care doriți să luați eticheta, răspunzând la cererile la care am răspuns și eu.

Cei de pe booktube, ar fi minunat dacă ar răspunde printr-un video. ^_^

Sper să intrați cât mai mulți în Jocul Amintirilor.

Peace ✌✌ and keep reading 📖 📖 ❕

thesagittariusbooks bluejustblue lookaround99 mmarastyle hopemoreorless carteacudesene304 floridemucigai bookysme universeofbook24 cersetordezambete cartepentrufiecare sucuridecuvinte cestmoialina intamplaridespretine ioanamateiciuc dialoglacheie felicika25 oviatapetocuri ganddeportelan trueeblood samburedemigdala happinesscaress vampireseviyorum justreadingmybooks ipekseyhanpoyrazkarayel alexandramariaitu despresipentrunoi dianasolomon23 teatimewithlilly inavukic melindadeross elizabratu natasaalinaculea linamoaca cristinaboncea bookcaffe yukiblack andreeapaunescu anacronietzsche sangesitrandafiri panaitcarminamariana27 joculdecuvinte visatorprinlume mirabelablog dorinadanila andreeat90 illusionsstreet zapadalbastra cartilegiuliei dulceorizont afloareidaniel hillsofherchastity confesiunidesotie mondeadrian anasstassya viataoperadearta freckhled colorline1 kentlove amnwriter racoltapetru6 beatricecretu raluca03 fileviatasicarti sertarulcucarti piratulcinefil scrierileuneiliceene ganduricepot cristinalincu savatoronto wordswith2 Irina Citeste VanillaMoonBooks  Simona Lavinia Călina Carti + Alina Twisted1717

 

32 de gânduri despre “Reminds me TAG 💭

  1. Aahaaa, mi-a plăcut la nebunie să-l fac. Deși m-am chinuit la el puțin chiar dacă nu a ieșit cine știe ce, am rămas dezamăgită când am terminat deoarece mi-a luat extrem de puțin timp să-l citesc, dar mi-a luat o veșnicie să-l fac. Poate e din cauza faptului că sunt mega obosită și nici să gândesc nu mai pot hahaha.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Eu asociez mancarea cu Istoria unei placinte din cauza unei intamplari de cand eram in scoala. Eram in clasa a V-a si invatam dupa-amiaza, iar intr-o zi m-am trezit asa tarziu ca nu am avut timp sa fac nimic, nici macar temele, abia am reusit sa nu intarzii la scoala. Cum nu imi facusem nici o tema am stat in fiecare pauza sa scriu si nu m-am dus sa imi iau mancare, de mancat acasa nici nu a putut fi vorba si, la a cincia sau a sasea ora, la romana, faceam Istoria unei placinte si am ascultat toata ora descriera tuturor felurilor de mancare. Pur si simplu credeam ca o sa lesin de foame. De atunci nu pot asocia nimic altceva din literatura cu mancarea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu